K-POP SUOMI RY

K-pop Suomi ry:n  toiminta keskittyy k-pop-tapahtumien ja muiden aktiviteettien tarjoamiseen sekä tiedon välittämiseen. Ydintehtäviä ovat

• suomalaisen k-pop-fanikunnan yhdistäminen

• suomalaisen faniyhteisön ilmapiirin kehittäminen korealaisen populaarikulttuurin saralla

• tietoisuuden lisääminen k-popin tuomasta ilosta, yhteishengestä ja mahdollisuuksista!

HALLITUS

• Puheenjohtaja: Anna Wallin

• Varapuheenjohtaja: Erika Lampi

• Rahastonhoitaja: Marika Kohtamäki

• Sihteeri: Armida Hälikkä

• Viestintävastaava: Ida Seluska

• Hallituksen jäsen: Miki Soini

HISTORIA

K-pop Suomi ry perustettiin 20.1.2015 kuuden henkilön voimin. Samana vuonna yhdistys järjesti ensimmäisen kerran K-CON Suomi -tapahtuman. Toimintaa laajennettiin helmikuussa 2017 K-party -bileiden muodossa. Keväällä 2018 yhdistys monipuolisti tapahtumakattaustaan entisestään järjestäessään ensimmäisen oman kolmikielisen tanssikilpailunsa,  K-pop Rookie Battle:n. Yhdistys on tehnyt paljon yhteistyötä myös monien eri tahojen, kuten XpressEvents ry:n, kanssa.

Yhdistys on vuosien aikana kasvanut yhteisöllisesti, niin henkisesti kuin lukumäärällisesti. Vaikka sekä jäseniä että järjestäjiä on vaihtunut, yhdistyksen tavoitteet - yhteisöllisyyden lisääminen, ilmapiirin kehittäminen ja tietoisuuden lisääminen k-popista - ovat pysyneet alusta asti matkassa mukana. Tulevaisuuden näkymät ovatkin hyvin valoisat, ja yhdistys pyrkii kehittymään aina vain enemmän!

ARTIKKELEITA